Del 1) Blanding af oplæg & øvelser, hvor du:
- bliver introduceret til den nyeste viden inden for rekrutteringskommunikation
- får indblik i hvordan vi mennesker agerer på nettet – med udgangspunkt i adfærdspsykologi
- bliver klogere på, hvad der får kandidater til at klikke på netop din jobannonce
- bliver skarpere til at skrive til mobilen
- får alle værktøjerne til at skrive en jobannonce fra A til Z
- bliver klædt på til at rådgive din organisation i at skrive en god jobannonce
- bliver klogere på, hvordan jeres jobannoncer kan blive endnu bedre
Del 2) Workshop, hvor du:
- prøver det hele af i praksis
- får feedback på jeres jobannoncer
- får mulighed for at skrive din jobannonce om
- sammen med dine kolleger får mulighed for at diskutere forbedringsforslag og komme med input og gode råd til hinandens jobannoncer
Opfølgning:
Efter kurset får I desuden mulighed for at få sparring på et antal jobannoncer (efter aftale), som I har arbejdet på. På den måde sikrer I, at I får implementeret og anvendt de gode værktøjer.