
Derfor skal det at skrive jobannoncen være en fagdisciplin
Jobannoncen er stadig det mest brugte værktøj til at rekruttere nye medarbejdere. Og indholdet har kæmpe betydning for, om vi får motiveret de relevante kandidater
Om Rekrutteringskommunikation
Jobannoncen er stadig det mest brugte værktøj til at rekruttere nye medarbejdere. Og indholdet har kæmpe betydning for, om vi får motiveret de relevante kandidater
”Kan du ikke lige prøve at komme med et oplæg til jobannoncen? Jeg sender dig en jobbeskrivelse og et tidligere jobopslag.” Mit svar er nej…
Jobannoncer har sit helt egen særegne sprog. Faste vendinger og ord vi uden omsvøb og eftertanke smører ud over vores jobannoncer. Fordi så ligner det
Læs med her og få de bedste råd til, hvordan du nemt og hurtigt kan målrette dine opslag endnu bedre. Når du deler dine jobopslag
Vil du have et spændende job i en international virksomhed? Så er du måske vores ny kollega. Du får en hverdag med stor variation
Kravene bliver tit det parameter, vi skruer på, når vi gerne vil målrette en jobannonce til en bestemt gruppe mennesker. Fejlagtigt tror vi, at hvis
Det spørgsmål har jeg stillet til flere ansættende ledere gennem årene, end jeg har tal på. Men det er ikke desto mindre det vigtigste spørgsmål
Mange og modstridende krav til kandidater i jobopslag øger ikke din chance for at finde din nye medarbejder. Tværtimod. Jeg ser ofte, at jo tungere
Kære (indsæt navn) Tak for din interesse i stillingen som (indsæt stilling). Vi har desværre valgt at gå videre med andre kandidater. Da vi modtager